6 שנים אני מטפל בזה, עשרות ילדים נהרגו ולא הצלחתי

"יש עוד תוספת שקשורה לגני ילדים אפליקציה שהגננת צריכה לעשות משהו אטקיבי כשהילד לא מגיע זו תוספת שיכולה לבוא מכיוון משרד החינוך. זה סוג של תזכורת. בכלל אין לדעתי בעיה של חוסר מודעות אלא של היסח הדעת וצריך לדעת איך לפתור את הבעיה הזו"
עמית דניאל No Comments on 6 שנים אני מטפל בזה, עשרות ילדים נהרגו ולא הצלחתי

הבשורה: "קרובים לפתרונות למניעת השכחה" • משרד התחבורה: "אני לא לוקח אחריות על משרד התחבורה זיהיתי קול ענות חלושה" • לופליאנסקי אמר לי שישאיל לכולם צמידים למניעת שכחה ללא עלות • הצלת נפשות

ח"כ אורי מקלב צילום: הדס פרוש, פלאש 90
"יש עוד תוספת שקשורה לגני ילדים אפליקציה שהגננת צריכה לעשות משהו אטקיבי כשהילד לא מגיע זו תוספת שיכולה לבוא מכיוון משרד החינוך. זה סוג של תזכורת. בכלל אין לדעתי בעיה של חוסר מודעות אלא של היסח הדעת וצריך לדעת איך לפתור את הבעיה הזו"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו, שוחח יו"ר וועדת המדע והטכנולוגיה, ח"כ אורי מקלב על ההתקדמות הפרלמנטרית בתחום שכחת ילדים ברכב. בשיחה האשים ח"כ מקלב את משרד התחבורה: "מומחים להתחמק" והציג פתרונות עתידיים וכאלו שכבר קיימים עכשיו.

"אנחנו קרובים לפתרונות למניעת השכחה. בגדול מדובר על מפרט שיהיה בתוך הכסא ומי שלא יתקין את המערכת יהיה שווה ערך למי שנוסע בלי חגורה או נוסע עם ילדיו בלא כסא בטיחות. בשוק יש כבר ואמור להיות מתוגבר פתרון אקטיבי של צמיד ליד שיש לו התקן מקביל על הנהג וכשהנהג מתרחק הצמיד מצפצף. יד שרה הביא את הפתרון הזה ובשיחה שקיימתי עם יו"ר יד שרה הרב אורי לופליאנסקי נמסר לי שהוא ישאיל את הצמידים האלה כך שיהיו ללא עלות. במקביל משרד התחבורה הולך על כיוון של חיישנים משהו שמתבסס על כובד, נפח משהו אמין יותר שגם אמור לעבוד עם אפליקציות. זה הכיוון אבל כאן יש שאלה של אכיפה, איך יאכפו זאת."

"בנוסף" אומר ח"כ מקלב "יש עוד פתרון שמשרד התחבורה לא אוהב. זה פתרון שמדבר על כך התקן בתוך המערכת של הרכב שמצפצף כמו של חוגרים חגורה זה מחובר לחשמל של הרכב. אבל יש לזה חסרון אם אתה לוקח רכב מליסינג זה לא נייד. כמו כן, יש את המצאת ליקווד שבעל חנות שם עשה את הפטנט הזה בעקבות שכחת תפילין ברכב. אם פתחת את הדלת האחורית בסופה של הנסיעה הרכב לא יינעל אם לא פתחת את הדלת שוב."

"בשבועות הקרובים" אומר ח"כ מקלב "זה יהיה אני מקווה. אני לא לוקח אחריות על משרד התחבורה זיהיתי קול ענות חלושה אני מכיר את זה מחיישיני הרוורס שבכל שנה היעדרותו גורם למוות של כ-15 ילדים במיוחד במגזר הערבי בתאונות חצר. אני שש שנים מטפל בזה, עשרות ילדים נהרגו מזה ועדיין לא הצלחתי שהתהליך הזה יתבצע. משרד התחבורה מומחה להתחמק ובמיוחד המחלקה הזו אבל אנחנו לוחצים ולא מרפים."

"יש עוד תוספת שקשורה לגני ילדים אפליקציה שהגננת צריכה לעשות משהו אטקיבי כשהילד לא מגיע זו תוספת שיכולה לבוא מכיוון משרד החינוך. זה סוג של תזכורת. בכלל אין לדעתי בעיה של חוסר מודעות אלא של היסח הדעת וצריך לדעת איך לפתור את הבעיה הזו".



0 תגובות